Катализатор и ДПФ - ко остаје без регистрације због грешке у закону?

У јулу следеће године почиње пуна примена нових прописа о техничким прегледима. Ти прописи важе већ пуне две године, али је мерење издувних гасова, као елиминациони фактор, било одложено.

То значи да многи возачи следеће године неће моћи да прођу технички преглед и региструју своје возило и то не зато што имају неисправан аутомобил, већ зато што у прописима постоје две велике нелогичности које нико до сада није приметио. Данашња емисија открива о којим проблемима се ради, али и на који начин то може да се реши.

Такође, баве се и анализом једног од највећих проблема у вези са издувним гасовима возила у Србији. Стање ДПФ филтера и катализатора на нашим половним возилима је прилично лоше, а екипа САТ-а је направила истраживање да ли ти системи могу да се очисте, поправе и замене, да ли се кваре и да ли аутомобили без ДПФ филтера могу да прођу технички преглед.

У рубрици Представљамо тестирали су пежо "2008".

Уредник и водитељ је Младен Алвировић.

Реприза емисије је петком у 14.00 на Другом програму.

САТ САТ

Autor:
Младен Алвировић

Сви који траже актуелну и, пре свега, корисну информацију из области саобраћаја, аутомобилизма и туризма већ пуних 30 година окупљени су око емисије САТ, емисије и за возаче и за пешаке. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом