САТ: Аутомобили без возача

Зашто возачи не могу да продуже регистрацију на техничком прегледу, јер им се разликују датуми на налепници и у саобраћајној дозволи? Ко је крив и како то решити?

Шта је са порезима на аутомобиле са великом "кубикажом" и да ли су технички прегледи узели базу података Агенције за безбедност саобраћаја и тиме решили проблеме возача да их не враћају због непотпуних података у саобраћајној дозволи?

Учестале саобраћајне незгоде протеклих недеља су разлог што емисија доста пажње посвећује узроцима, али и саветима како спречити страдања. Један од начина јесте едукација младих возача. Видећете како су прошли први бесплатни тренинзи за младе возаче које су у НАВАК-у организовале ауто-школе.

Биће речи и о аутомобилима који се крећу без возача. Стручњаци, са којима смо ексклузивно разговарали, објашњавају докле се стигло са истраживањима и експериментима и када се тако нешто може очекивати.

Као и обично, биће и доста аутомобила. Тако ће гледаоци упознати "мазду 3" и нови џип "гранд чироки", а у рубрици Представљамо видеће детаљан тест аудија "Q5".

Реприза емисије САТ је недељом на Другом програму у 23 сата и понедељком у 19 часова, а уредник и водитељ је Мирко Алвировић.

САТ САТ

Autor:
Младен Алвировић

Сви који траже актуелну и, пре свега, корисну информацију из области саобраћаја, аутомобилизма и туризма већ пуних 30 година окупљени су око емисије САТ, емисије и за возаче и за пешаке. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом