Знање имање-8.9.2024.

Шљива и моравка одувек су биле српски бренд. На прелазу из 19. у 20. век, ова наша аутохтона раса била је главни извозни адут Србије, а према нашој шљиви кажу да се некада формирала цена на њујоршкој берзи. Где смо данас у овој производњи за Знање имање говоре:

Владимир Павловић звани Брка, повратник из иностранства, заједно са пријатељима уложио у тов моравки - одговара на питање зашто?

Мирко Перић из села Страгари да би остали економски одрживи, на више стандарде одговорили већом производњом шљиве.

Драган Цветковић у сеоско туристичком домаћинству Јањин рај само домаће и чувени шумадијски колач од шљиве.

Снежана Живановић Катић из градске управе Крагујевца има ли улагања у воћњаке и подижу ли се нови засади.

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње