среда, 09. окт 2024, 18:00
Знање имање-8.9.2024.
Шљива и моравка одувек су биле српски бренд. На прелазу из 19. у 20. век, ова наша аутохтона раса била је главни извозни адут Србије, а према нашој шљиви кажу да се некада формирала цена на њујоршкој берзи. Где смо данас у овој производњи за Знање имање говоре:
Владимир Павловић звани Брка, повратник из иностранства, заједно са пријатељима уложио у тов моравки - одговара на питање зашто?
Мирко Перић из села Страгари да би остали економски одрживи, на више стандарде одговорили већом производњом шљиве.
Драган Цветковић у сеоско туристичком домаћинству Јањин рај само домаће и чувени шумадијски колач од шљиве.
Снежана Живановић Катић из градске управе Крагујевца има ли улагања у воћњаке и подижу ли се нови засади.
Коментари