уторак, 28.01.2025, 15:44 -> 15:44
Извор: ПРОМО
Како иПортал мења правила игре за модерне привреднике
У свету у којем дигитализација мења све аспекте пословања, чему сведочимо из дана у дан, потражња за једноставним и ефикасним решењима никада није била већа. Зато је креиран иПортал Рајфајзен банке – иновативна платформа која пружа привредницима јединствен увид у пословање с банком, уз приступ бројним онлајн услугама на једном месту. Ова платформа има за циљ да значајно смањи административне обавезе, омогућавајући клијентима да се посвете ономе што им је најважније – развоју свог пословања.
иПортал нуди интуитиван и брз начин за управљање кључним аспектима односа једне компаније са банком. Корисници у реалном времену могу видети стање кредитних и некредитних производа у коришћењу, своју уговорну, кредитну и статусну документацију, онлајн подносити захтеве, преузимати потврде и анализирати финансијске извештаје. Уз транспарентност и лакоћу коришћења, иПортал постаје централна тачка интеракције између клијената и банке, поједностављујући и свакодневне пословне процесе.
"иПортал смо осмислили као алат који штеди време и ресурсе наших клијената, док ми преузимамо бригу о техничким и административним аспектима", рекла је Тања Глишин, чланица Извршног одбора Рајфајзен банке задужена за сарадњу с привредом.
"Желимо да наши клијенти лако дођу до свих информација и услуга које су им потребне за ефикасно вођење посла".
Рајфајзен банка већ годинама предводи дигиталну трансформацију целокупног банкарског тржишта и дигитализацијом својих услуга, ослушкујући потребе модерних привредника. Данас клијенти на располагању имају више од половине банкарских услуга доступних кроз дигиталне канале, док се готово сви административни процеси, попут издавања потврда, обраде захтева за кредите и гаранције, куповине и продаје девиза, реализују аутоматски. иПортал је кључни део ове стратегије – алат који омогућава брзо, поуздано и једноставно управљање обавезама према банци.
Поред Инфо портала, банка константно ради на унапређењу и других дигиталних алата. Један од њих је иРајфајзенонлајн апликација, која ће ускоро добити интеграцију са СЕФ-ом (Систем електронских фактура). Ова функционалност омогућава аутоматско управљање фактурама, усклађено са законским стандардима, кроз сигуран и ефикасан систем. СЕФ је већ присутан у апликацијама попут Моја еБанка и Моја мБанка БИЗНИС, а његово увођење у иРаиффеисенОнЛине додатно ће унапредити корисничко искуство.
"Решења попут иПортала и СЕФ-а нису само технолошки напредак, већ и начин да олакшамо пословање клијентима и омогућимо им да се фокусирају на своје стратешке циљеве", додаје Глишин.
"Наша мисија је да будемо поуздан партнер у свим аспектима њиховог пословања."
иПортал је више од алата за управљање финансијама – он је додатни канал комуникације између банке и привреде доступан 24/7. Његова брза решења, флексибилност и прилагодљивост чине га ослонцем за привреднике, омогућавајући им да се фокусирају на иновације и раст свог пословања, а дневни посао обављају брзо и лако.
Увођењем иПортала и унапређењем постојећих дигиталних решења, Рајфајзен банка потврђује своју посвећеност модернизацији односа с клијентима. Ова платформа доноси брзину, поузданост и једноставност, чинећи савремену технологију савезника у постизању пословног успеха.
Коментари