четвртак, 04. јан 2024, 20:51
Инфлуенсери
Ако погледамо њихове профиле на друшвеним мрежама-показују нам шта да радимо или купимо да бисмо изгледали баш као они-лепи, згодни и најчешће срећни.
Друштвене мреже и њихови господари, инфлуенсери,са стотинама хиљада или милионима оних који их прате само су прво, лепо,лице индустрије која вреди више од 21 милијарде долара. У Србији зарадјују од неколико стотина до неколико десетина хиљада евра за објаве на друштеним мрежама. Али, докле се иде за лајк или пратиоца више-неки су спремни да сруше авион, други да искачу из аута у покрету. Зашто смо подложни ономе што читамо и гледамо на мрежама, где лежи утицај утицајних и због чега је Србија држава у којој највећи број деце млађе од 13 година користи друштвене мреже?
У емисији Четвртком у 9 говоре:
Барбара Миленковић, познатија као Барби Африка, која има скоро 4 милиона пратилаца на мрежама
инфлуенсер Милан Маглов
маркетиншки стручњак Борислав Миљановић
социолог Далибор Петровић
Коментари