понедељак, 08. феб 2010, 18:25
Железница Србије – спора и дужна
Колики су дугови српске железнице и какве су шансе за њен опоравак?
Иако ревизори који су утврђивали финансијско стање Железница Србије о томе не говоре, у медије је процурила информација да су дугови тог јавног предузећа око милијарду евра.
Руководство Железница Србије тврди да је реч о десетоструко мањем износу и да је то обрачунски, а не стварни дуг.
Шта год да је тачно, неће изменити слику српске железнице која је спора, нередовна, са старим композицијама и врло непоуздана.
Може ли се на пругама у Србији нешто променити и колико брзо, одговарају:
Милован Марковић, генерални директор Железница Србије,
Дејан Ласица, помоћник министра инфраструктуре за железницу и интермодални транспорт и
Милан Марковић, шеф Катедре за железнички саобраћај на Саобраћајном факултету у Београду.
Коментари