Око: Телевизија у доба Интернета

Телевизија је најдоминантинији медиј у Србији и уједно главни извор информисања, али је интернет све више сустиже. Да ли ће је стићи и када?

Телевизија држи стабилну публику, али бележи пад када је у питању време проведено уз телевизијски програм. Старији од 50 година су редовни гледаоци, млађи од 18 готово да и не гледају телевизију, док они у раздобљу између 18 и 50 гледају одложено.

84% становника Србије гледа телевизију, која има стабилну публику. Интернет је све популарнији, што се не може рећи за штампу и радио.

Да ли искључиво гледамо/читамо/слушамо оно чему верујемо?

Да ли су медији место где само потврђујемо и појачавамо своје ставове, да ли се само окрећемо медијима који мисле исто што и ми?

Хоће ли телевизија нестати, ко још чита новине и да ли је Интернет за то крив?

Гости емисије Око:
Срђан Богосављевић, Ипсос стратеџик маркетинг
Љубиша Обрадовић, уредник Интернет портала РТС-а
Јелена Сурчулија Милојевић, доцент на Факултету политичких наука

Водитељ Немања Милутиновић, уредник Горислав Папић.

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом