Око економије: Пут до Прокопа

Железничка станица отворена после 40 година

Уназад 40 година Прокоп је био синоним "српског Скадра на Бојани" јер железничка станица која је била замишљења као највећи инфраструктурни пројекат седамдесетих година никада није завршена. Последњих 420 дана радило се на изградњи осам колосека, уређењу пруге и данас је пуштено у рад будуће главно железничко чвориште као и нова линија од Београда до Новог Сада.

То је прва фаза изградње Прокопа. Друга почиње за два месеца и цео Прокоп требало би да буде завршен за 18 месеци.Шта се мења отварањем нове железничке станице? Да ли је увод у модернизацију железнице?

Хоћемо или убудуће да се возимо без кашњења? Како једна станица може да буде симбол за целу економију?

То су нека од питања на која одговоре тражимо у емисији Ока, а гости су Зорана Михајловић, министарка грађевине, саобраћаја и инфраструкутре и Милутин Игњатовић, генерални директор Саобраћајног института ЦИП.

Са Прокопа се јавља новинарка Драгана Игњић која разговара са директором инфраструктуре у Железницама Србије Гораном Максићем.

Емисију води и уређује Весна Дамјанић.

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом