Куда лети ЈАТ

Како послује домаћа авио компанија? Колики су губици и ко их покрива? Ко плаћа штету која настаје када авиони не могу да лете?

Када авиони не лете, како је објашњено, ЈАТ губи дневно око пола милиона евра.

Да би пословао без губитака, осим што мора да лети, потребно је да милион и по путника годишње купи карту и превезе се ЈАТ-ом.

Да ли је то реално? Зашто бирамо друге авио компаније? Да ли је ЈАТ бољи, сигурнији, јефтинији?

Зашто ова компанија није приватизована? Када је највише вредела?

Какве су шансе пропуштене, а какве су преостале?

Како и куда лети ЈАТ у емисији "Око" говоре: Владимир Огњеновић, заменик генералног директора ЈАТ-а, и Милан Ковачевић, економиста.

Емисију води Нада Васиљевић.

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи