Милош Биковић заштитно лице „Ер Србије“
Глумац Милош Биковић биће заштитно лице маркетиншке кампање „Ер Србије“, под слоганом „Сваки пут по твојој мери“, која треба да путницима представи погодности персонализованог путовања том авио-компанијом.
„Наставићемо да унапређујемо своју услугу у складу са жељама и потребама путника, истовремено негујући оно по чему смо препознатљиви, попут традиционалног српског гостопримства“, изјавио је генерални директор „Ер Србије“, Данкан Нејсмит.
Биковић је рекао да због посла често путује авионом и да је „Ер Србија“ увек његов избор, „пре свега због љубазног и предусретљивог особља које услугу подиже на један сасвим нови ниво“.
Путници могу да бирају између четири тарифе при резервацији летова које се разликују у односу на дозвољени пртљаг, флексибилност у вези са променом датума путовања и додатним услугама које се могу прилагођавати.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 4
Пошаљи коментар