Читај ми!

Оглашивачи нису спремни за интернет ТВ

Према подацима Internet Advertising Bureau (IAB) и Adjust Your Set агенције за вишеканално видео-рекламирање, чак 88% компанија на тржишту нема стратегију за IPTV, повезане телевизоре и уређаје, преноси DTE.

Ово истраживање показало је да оглашивачи немају стратегију за пласирање реклама следеће генерације преко повезаних уређаја, упркос предвиђањима да ће продаја на светском нивоу премашити 100 милиона до 2014. године.

Повезани телевизори нуде разним брендовима могућност да повежу своју офлајн продају са тржиштем онлајн садржаја које брзо расте преко апликација или кампања циљаних огласа на електронском програмском водичу или екранима код куће.

„Јасно је да произвођачки сектор сматра ову платформу значајним искораком за онлајн рекламирање, али је исто тако постало очигледно да, као код развоја многих других технологија, чекамо и да потршач први направи искорак", рекао је Џек Волингтон, шеф одељења за програме IAB-a.

Чак и тако, većina компанија на тржишту (85%) заинтересована је за могућност рекламирања преко IPTV односно повезаних телевизора, али једна петина (22%) нема намеру да спроведе план у дело, према резултатима анкете.

Налази у овом извештају резултат су анкете спроведене на више од 200 чланова IAB-a. Članstvo obuhvata и Unilever, Google, British Airways и Coca-Colu. Povezani televizori iz Samsunga, LG-ja и Sonija, према предвиђањима, чиниће до 90% телевизијског тржишта 2014. године, а продаја на светском нивоу достићи ће 123 милиона према Futuresource Consulting-у.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. септембар 2025.
21° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом