Телевизија иде ка интернету и 3D слици
Ко данас упали телевизор, нема лак избор. Не само што може да бира између много канала, већ је телевизор одавно повезан и са интернетом. Лако може да позове берзанске курсеве, провери стање на путевима или прогнозу.
За већину корисника овакви новитети на великом Сајму радио-дифузије у Берлину још увек су само симпатичне играрије. Занимљиве су и медијатеке многих телевизијских канала које могу да се позову на екран такође преко интернета - свако може да погледа емисију коју је пропустио.
Мец, француски произвођаћ телевизора који све своје моделе склапа у Немачкој, не следи баш сваки тренд, али је ове године увео нови „Мец медија систем" којим телевизор може да се повеже са интернетом. Додуше, без играрија. „Морали бисмо најпре да останемо при стварима које је могуће реализовати. То значи, да оно што се нуди може и да се оствари. Ако неко жели да наручи пицу, ипак је најбоље да се лати телефона", каже Норберт Коцбауер, директор Меца. Иако је његова фирма прешла и на 3D-технологију, он је још увек скептичан:
„3D-технологији морамо дати још времена, годину или две, јер, као што добро знамо, оно што недостаје јесу садржаји. 3D ће свакако бити велики хит када линеарна телевизија буде могла да се гледа и на 3D-телевизорима. Али, за то је потребно још неко време."
3D без наочара неће стићи преко ноћи
Менаджер јапанског Шарпа, Филип Шмит, сматра да недостатак садржаја није једина препрека коришћењу 3D-телевизора. Ту је и збрка око употребе специјалних наочара. „Конкуренти већ сада показују моделе за гледање тродимензионалног програма без наочара, иако врло добро знају да такви модели још нису зрели за тржиште или да су прескупи, а и квалитет слике им је лош. То ствара несигурност међу потрошачима, који мисле да ће за две или три године 3D-телевизија моћи да се гледа без наочара. Али, неће бити тако."
Управо такав телевизор рекламира Тошиба, која наглашава да ће се он наћи у продаји већ 1. децембра. Коштаће око 8.000 евра, па се поставља питање да ли је то уопште паметна инвестиција с обзиром на то да тренутно на тржишту има премало 3D-филмова.
А јужнокорејски Самсунг је на овом сајму представио своју најновију апликацију за мобилни телефон - Смартвју. Она омогућава да се телевизијски програм који прима неки корисник код куће једноставно пренесе на екран мобилног телефона.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар