понедељак, 23.04.2012, 13:26 -> 13:34
štampajВише времена уз мобилну платформу
Агенција InMobi објавила је резултате свог најновијег истраживања које је обављено на територији САД-а, а резултати за многе неће бити изненађење. Истраживање такође представља поглед у будућност и добар је индикатор колико су далеко одмакли креатори садржаја за мобилну ТВ платформу.
Подаци до којих се дошло овим истраживањем показује да данас 27 одсто учесника у анкети проводи више времена гледајући програме на мобилном телефону у односу на 22 одсто оних који гледају традиционалну телевизију. Наставља се раст коришћења мобилне платформе, док само пре годину или две дана то није био случај.
Тада је доминантан положај имала традиционална телевизија, док је мобилна ТВ тек узимала залет. Највећи бум на мобилној ТВ није направио садржај који се емитује већ оглашавање. У истраживању се наглашава да се сада потрошачи осећају много комотније када је реч о оглашавању на мобилној ТВ, као и да су њихове навике више усмерене ка мобилној ТВ.
Повећана је и спремност да се обављају трансакције преко мобилног телефона. С обзиром на то да се рекламе појављују на мобилној ТВ, са много више начина на које се могу обавити мобилне трансакције, звучи логично да потрошачи троше све више времена на ТВ.
У истраживању се каже да је 42 одсто учесника рекло да је на мобилном телефону сазнало за нови производ, а велики број од 76 одсто испитаника каже да ће куповине обављати преко мобилног.
23 одсто учесника осећа да им мобилне куповине могу уштедети време и новац, као и да оглашавње на мобилној ТВ на њих има утицаја.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар