Читај ми!

Оглашавање не зна за кризу

Zenith Optimedia је изнела предвиђање у којем се каже да ће у наредном периоду издвајања за оглашавање на глобалном нивоу бити већа упркос чињеници да је велики део света изложен таласу економске кризе. Ово је доследни наставак раста оглашавања, теме коју Зенит прати од 2005.

Овај несклад између могућности и праксе изазивају велике корпорације улажући у маркетинг и ТВ оглашавање велике резерве готовине које су депоноване у време пред почетак глобалне кризе.

Ова медијска агенција тумачи да је повећавање потрошње за оглашавање условљено умањеним ризиком од катастрофалног колапса Еврозоне, међутим, то не значи да се та прогноза односи и на земље које припадају европској фискалној унији, као и на оне које се спремају да то постану, мислећи пре свега на државе источне Европе.

Што се тиче осталих континената, очекује се раст оглашавања у Азији, док ће Латинска Америка направити прави бум. Такође, овогодишње Олимпијске игре биће прави повод да се у маркетиншким акцијама не посустане.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 24. септембар 2025.
25° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом