субота, 07.04.2012, 07:25 -> 07:28
štampajОглашавање не зна за кризу
Zenith Optimedia је изнела предвиђање у којем се каже да ће у наредном периоду издвајања за оглашавање на глобалном нивоу бити већа упркос чињеници да је велики део света изложен таласу економске кризе. Ово је доследни наставак раста оглашавања, теме коју Зенит прати од 2005.
Овај несклад између могућности и праксе изазивају велике корпорације улажући у маркетинг и ТВ оглашавање велике резерве готовине које су депоноване у време пред почетак глобалне кризе.
Ова медијска агенција тумачи да је повећавање потрошње за оглашавање условљено умањеним ризиком од катастрофалног колапса Еврозоне, међутим, то не значи да се та прогноза односи и на земље које припадају европској фискалној унији, као и на оне које се спремају да то постану, мислећи пре свега на државе источне Европе.
Што се тиче осталих континената, очекује се раст оглашавања у Азији, док ће Латинска Америка направити прави бум. Такође, овогодишње Олимпијске игре биће прави повод да се у маркетиншким акцијама не посустане.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар