петак, 16.03.2012, 14:16 -> 14:22
štampajМобилна vs. ТВ
Шта данас значи мобилни телефон? Ново истраживање InMobi компаније која прати развој мобилне телефоније у САД-у објавила је резултате који се за многе не могу окарактерисати као изненађење. Ови резултати могу бити добар показатељ провајдерима у ком правцу да планирају будуће стратешке потезе.
- 27 % учесника проводи више времена у гледању садржаја на мобилним уређајима насупрот само 22 % испитаних који и даље користе телевизор.
- Рекламе су много пријемчивије када се гледају на мобилном телефону, што показује висока толеранција према овом комерцијалном интермецу, док са друге стране узрокује раст онлајн куповине преко овог џепног уређаја.
- Трансакције су такође у порасту. Стиче се утисак да је корисник одлучнији da plati сопствениm средствimа када трансакцију посредује мобилни телефон.
- Испитаници верују да им овај начин комуникације у циљу куповине штеди време и новац.
- Постоји опште мишљење да ће се неки нови производ прво појавити на мобилном телефону.
- Постоји велико интересовање за емисије прилагођене овом апарату.
Употреба мобилних уређаја доживљава константни раст. Као што је некад у истраживањима предност увек била на страни телевизије, данас имамо обрнуту пропорцију у корист мобилног апарата који све више остварује своју мултифункционалност.
Дозволите и коментар, односно благу критику. Иако мобилни апарат све више замењује остале уређаје, илузија је да он даје нове могућности и предности у добро утврђеним сферама као што су куповина, рекламирање или уштеда новца и времена. Већ са првим рачунима за отплату и стицањем навика у гледању емисија на мобилном, ствари ће се вратити на старо: гледању телевизије уз кокице и куповини у радњама, док ће се хипер-мобилни апарат подразумевати као саставни део старе добре свакодневице.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар