понедељак, 05.03.2012, 09:38 -> 09:42
štampajРекламе са циљаним приступом
Национални оглашивачи почињу поново да прихватају вредности телевизијских реклама које имају циљани приступ, наводи се у новом истраживању Удружења националних пропагандиста (ANA) и Forrester Researchа.
Анкета спроведена у САД-у са више од 100 националних оглашивача открила је да број испитаника који верују да су телевизијске рекламе постале ефикаснији у последње две године утростручен. Такође, скоро 75% маркетиншких компанија изразило је велико интересовање за рекламе са циљаним приступом за одређене категорије становништва. Телевизијске рекламе се емитују на основу података о навикама гледалаца и демографској структури, а који се могу добити путем сет-топ-боксова.
Средства која ће се ове године издвојити за телевизијске рекламе чине 47 одсто буџета медија, што је повећање од 6% у односу на буџете у 2010. години. У истраживању се наводи да је 76% испитаника рекло да ће њихови буџети остати стабилни ове године.
У сектору који се бави оглашавањем дешавају се промене. Скоро половина испитаника тестира или планира да тестира напредни пласман телевизијских реклама у наредних 12 месеци преко платформи као што су повезани телевизори.
Маркетиншке компаније све више користе податке које добијају путем сет-топ-боксова. 47% испитаника је рекло да верује да ће јединствени посетилац (гледалац) бити евентуални индустријски стандард за мерење гледаности, док је 72% испитаника рекло да верује у квалитет и тачност података који се добијају путем сет-топ-боксова и да очекују да ће се ти подаци побољшати у наредних неколико година.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар