петак, 10.02.2012, 08:40 -> 08:52
štampajТелевизија мотивише оглашавање
Ове године, глобално гледано, тржишта оглашавања доживеће одређени раст, наводи се у најновијим предвиђањима компаније Warc која се бави тржишним истраживањима. Ова компанија изводи процену у односу на трошкове за потребе оглашавања у 2011. години који су били већи за отприлике 3,6% у односу на 2010. и који би сходно овом тренду могли бити и ове године у додатном порасту од 4,5%.
Очекује се да ће највећи раст имати тржишта земаља БРИКС-а од којих су у Русији приходи од оглашавања порасли за 16,5% , у Индији 14% , Кини 11,5% а у Бразилу за 8,5%.
Када је реч о оглашавању у Европи, где постоји интензивнија пракса, вести су нешто другачије: У Италији ће тржиште опасти за 0,8%, док би се у Француској и Немачкој могао забележити раст од скромних 1%. Једино што би у Великој Британији због Олимпијаде раст прихода од оглашавања могао достићи чак и 4,2%.
Колико је данас улога телевизије постала важна у оглашавању може да се види из поуздано објављених статистика: "Без председничких избора и главних спортских такмичења, изгледи за раст били би још гори. Али има неких светлих тачака које се односе на обраду података, где учинак телевизије делује охрабрујуће", каже Сузи Јанг, уредница у WARC-у задужена за обраду података.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар