уторак, 17.01.2012, 08:35 -> 08:37
štampajТржиште оглашавања у Немачкој
Немачко тржиште оглашавања смањиће се за 1% у 2012. години у поређењу са прошлом годином, што ће утицати на смањење укупне потрошње намењене за оглашавање за 220 милиона евра, како наводи JOM Jäschke Operational Media.
Укупни промет који се односи на оглашавање у немачким медијима износиће 21,7 милијарди евра у 2012. години, каже се у извештају.
Прошле године ситуација је била позитивнија: свеукупан обим оглашавања повећан је око 3,5% на скоро 22 милијарде евра у 2011. години.
Како наводи агенција, разлог за овај пад у 2012. години је углавном пад у укупној привреди, али смањење би било чак и више да нема текуће велике потрошње, стабилних података који се односе на запосленост и тенденције раста у приходима домаћинстава.
Велики спортски догађаји као што су Европско фудбалско првенство и Олимпијске игре такође ће дати позитивне импулсе. С друге стране, наставиће се раст оглашавња на глобалним медијима. Агенција предвиђа раст од око 15% у овој области у 2012. години и тиме ће се наставити тренд да се троши на оглашавање на "новим" платформама уместо на "старим". Свеукупни обим промета од оглашавања на дигиталним медијима у Немачкој износиће скоро 4,5 милијарди евра у 2012. години.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар