четвртак, 05.01.2012, 08:05 -> 08:07
štampajТВ оглашавање у 2011. години
Рецесија која се појавила 2009. године на тржишту ТВ оглашавања у средњој и источној Европи наставила се и у 2011. години. Ова анализа бави се пострецесионим кретањима на тржишту у 12 земаља средње и источне Европе и анализира изгледе за њихов будући раст, преноси ScreenDigest.
У њој се закључује да је регион средње и источне Европе подељен на део у којем постоји високи раст а којем припадају Турска, Русија и Украјина и на остатак земаља које се боре да достигну двоцифрене бројке раста, које су постојале пре рецесије.
Очекује се да ће у 2011. чисти приходи од ТВ оглашавања бити умањени у 5 од 12 земаља. На врху те листе је Украјина, која је надмашила сва друга тржишта за 34,2 % повећања у чистим приходима од оглашавања. На дну је Румунија, где се предвиђа пад у приходима од 5,8%, док ће у Мађарској тај пад износити 7,5%.
Тржишта земаља средње и источне Европе имају проблеме са макроекономским растом који је испод оног нивоа који је постојао пре рецесије. На тим тржиштима осећа се недостатак поверења потрошача, дуг код потрошача (нарочито у Мађарској) и промене у буџетима код оглашивача који су се оријентисали на тржиште западне Европе, као и снажнији раст тржишта Далеког истока.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар