Мартинa Кољеншић, мецосопран
У новој емисији представићемо мецосопрана Мартину Кољеншић, чији глас годинама уназад краси сцену Српског народног позоришта у Новом Саду.
Њена уметничка личност носи уникатни спој музике и сликарства – поред студија соло певања на Факултету музичке уметности у Београду у класи проф. Вишње Павловић Дракулић, активно се бави сликарством, које је дипломирала на Факултету ликовне уметности.
Мартина Кољеншић завршила је Оперски студио „Војислав Солдатовић“ Српског народног позоришта у Новом Саду, где је дебитовала у бројним мањим и већим улогама попут Церлине и Керубина у „Фигаровој женидби“ Волфганга Амадеуса Моцарта, Флоре у „Травијати” Ђузепа Вердија, Дорабеле у „Тако чине све“, Тетке принцезе у „Сестри Анђелики“ Ђакома Пучинија, Олге у „Евгенију Оњегину“ Петра Чајковског, као и Мерцедес и насловне улоге „Кармен“ Жоржа Бизеа.
Поред оперских сцена, активно наступа и у концертним салама као што су Задужбина Илије М. Коларца, концертна сала Дома Војске Србије, као и обе сцене Народног позоришта у Београду. Као солисткиња, сарађивала је са УАМО „Станислав Бинчки“, Оркестром Народног позоришта у Београду, Филхармонијом младих „Борислав Пашћан“ и Оркестром Факултета музичке уметности, а своје наступе остварила је и на међународним сценама у Италији, Грчкој, Немачкој, Словенији и Бугарској.
Њен уметнички портрет у емисији осветлићемо аријама и дуетима из опера „Фигарова женидба“ Волфганга Амадеуса Моцарта „Сапфо“ Шарла Гуноа, „Севиљски берберин“ Ђоакина Росинија и „Лакме“ Леа Делиба.
Аутор и водитељ је Исидора Бован.
Насловна страна: Мартинa Кољеншић, аутор фотографије Reflectiob studio
Коментари