Таласање

Да ли је време сезонских распродаја врхунац потрошачке грознице? Шта нам обећавају рекламе? Да ли је шопинг идеологија прогрес или аномалија и како нам потрошачка култура одузима много више од новца ?

Обмана конзумеризма: можемо ли купити срећу?

Гости: др Весна Томић, социјални психолог и Славољуб Станковић, писац и аутор рекламних кампања.

Ауторка Мирјана Никић.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом