Нова технологија "Мајкрософта" у интернет претраживању

"Мајкрософт" је најавио да ће покушати да свој интернет претраживач прилагоди појединачним корисницима и тако преузме део тржишта интернет претраживања од конкурената "Јахуа" и тржишног лидера "Гугла".

Потпредседник сектора претраживања "Мајкрософта" Сатја Надела казао је да ће "Мајкрософт" покушати да памти речи које корисници укуцавају ради претраге и да ће на основу тога нудити резултате прилагођене интересовањима корисника, пренео је портал "Цнет".

За сада "Мајкрософт "памти само једну претрагу, али је одлучио да промени тактику зато што је утврђено да у 50 одсто случајева корисници претражују Интернет бар пола сата трагајући за додатним информацијама, па би "Мајкрософт" након 15-ак минута могао да даје резултате прилагођене интересовањима корисника.

Таква анализа могла би "Мајкрософту" да оглашивачима гарантује да ће рекламе видети људи који су заинтересовани за оно што се рекламира, па би огласи могли да буду и скупљи.

"Мајкрософт" држи само 10 одсто претрага и само пет одсто тржишта оглашавања, чиме, како је Надела казао, није задовољан.

"Мајкрософт" је до сада покушао да преузме "Јаху" или део "Јахуа, а преузео је претраживач "Пауерсет",који се за сада користи за претраживање интернет енциклопедије "Википедија" и за убацивање страница "Википедије" у своју базу за претраживање.

Покушавајући да привуче кориснике, "Мајкрософт" је почео да им враћа део новца који потроше на куповину производа преко "Мајкрософт лајв серча".

Надела је указао да "Мајкрософт" развија претраживач тек четири и по године и да намерава да иновацијама повећава обим претрага и удео на тржишту.

Истраживање америчког непрофитног "Пју истраживачког центра" показало је да ове године 49 одсто корисника интернета користи интернет претраживач сваки дан, док је тај проценат 2002. године био око 33 одсто.

Конференција о интернет претраживању у Сан Хозеу траје до 22.августа и на њој учествује 6.000 представника оглашивача и Интернет претраживача, маркетиншких стручњака и стручњака за Интернет технологије.

На конференцији је додељено признање компанији "Лук смарт" за провајдера најбољих технолошких решeња за оглашавање на интернет претраживачима и наплату оглашавања.

Истраживање компаније "Нилсен" за јул ове године показало је да се број претрага преко "Гугла" у Сједињеним Америчким Државама повећао за 16 одсто на 4,8 милијарди претрага и тржишни удео од 60,2 одсто, док су пад забележили и "Јаху" који има 17,4 одсто и "Мајкрософтови" "МСН" и "Лајв серч" са укупно 11,9 одсто.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 12. октобар 2024.
12° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи