Труднице и породиље електронским путем до права на накнаду
Документацију, потребну за остваривање накнаде зараде за време трајања породиљског одсуства и одсуства са рада ради неге детета, труднице и породиље могу да доставе електронским путем, током трајања ванредног стања у Републици Србији, саопштило је Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања.
Захтев за накнаду зараде може се скинути са сајта Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања.
"Попуњен формулар захтева, са осталом пратећом документацијом потребно је скенирати и послати на е-маил адресу prijem.zahteva@beograd.gov.rs за Град Београд, односно на другу одговарајућу е-маил адресу за остале градове у Републици Србији, а која је истакнута на порталима градских општинских управа у нашој земљи", наводи се на сајту Министарства.
Захтеви се могу послати и препорученом пошиљком на адресе служби дечије заштите, које припадају општинама или граду у којима подносилац захтева има пребивалишта.
Коментари