Читај ми!

О љубави и гађењу

Циљна група, девета епизода

Деведесете, на овим нашим просторима, крцате су најразличитијим догађајима. У рекламној индустрији највише се памти велика кампања, финансирана и прављена као права уметност, са жељом да се промовишу култура и културне вредности. Да ли је заиста лепше са културом?

Анализирамо и телевизијско време - како се сортира, сегментира, мери, наплаћује? Сецирамо га, да бисмо разумели како функциониште. Посебан акценат стављамо на људе који се баве рекламом, јер они су ти који уситњавају време, цепкају га, поједностављују, покушавају да комуницирају директно, у веома скученом простору - 30 секунди телевизијског времена је најмања могућа драмска форма на свету.

У емисији говоре Марк Френч, председавајући агенције Ugly Models, проф. др Миланка Тодић, историчарка уметности, Александар Келић, фотограф, Милена Тробозић Гарфилд, позоришна и филмска продуценткиња, Дејан Бојовић, оснивач и креативни директор New Strategy.

Аутор Борис Миљковић.

Коментари

Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса
Ruzmarin
Рузмарин – биљни еликсир младости, чува наше памћење и отклања болове