Читај ми!

Да ли је књизи потребна реклама

Само један живот живи човек који не чита, мислио је писац и ерудита Умберто Еко. Читалац, дакле, има више живота и то драгоцено искуство помаже му свакако да разуме и квалитетније живи овај један једини који му је рођењем припао.

Такође, књига дефиницију нема али наше интуитивно знање разуме да управо књига развија и чува хуману страну наше личности чак и онда и, посебно онда, када представља све нехумано што нас окружује. Епоха конзумеризма, масовне културе и прогреса нових технологија покреће и познато питање о судбини књиге у времену. Идеално би било становиште да на књигу ништа од овога не може негативно да утиче док реално сазнање упућује на другачији закључак. Ново издање Часа анатомије поставља једноставно питање: да ли је књизи потребна реклама?

О књизи, временима у којима је књига настајала и настаје, читаоцима и писцима, последицама читања и нечитања и, наравно, о реклами за књигу, у овој епизоди Часа анатомије говоре писац Владислав Бајац и редитељ и писац Борис Миљковић.

Уредница и ауторка емисије: Марија Ненезић

Режија: Маја Мандић

 

Коментари

Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом
Predmeti od onixa
Уникатни украси од оникса
Ruzmarin
Рузмарин – биљни еликсир младости, чува наше памћење и отклања болове