Ко може да лети

Цена карте плус аеродромска такса - исто или јефтиније у 2010. години?

После укидања виза и почетка примене Споразума о отвореном небу, како се најављује, из Србије ће летети знатно више авиокомпанија него до сада. То би требало да значи да ће цене услуга, због веће конкуренције, бити знатно ниже.

Шта ће се у авиосаобраћају променити после 19. децембра? Ко ће све имати право да лети?
Да би се такмичила са конкуренцијом, домаћа авиокомпанија мора да понуди бољу услугу и ниже цене. Да ли је то исплативо? Докле можете стићи са 20 евра?

Искуства других земаља показују да је потребно да прође неколико сезона да би се путници навикли на постојање лоу-кост компанија, да би научили какву услугу нуде и одлучили да ли им таква услуга одговара.

Какву услугу нуде нискотарифне компаније? Кога ће возити Ники Лауда? Ко ће се у Србији возити тим компанијама? Колико ћемо уштедети ако цене карата буду ниже, а цене аеродромских такси остану непромењене?

Гости Ока су Небојша Старчевић, директор Директората цивилног ваздухопловства, и Игор Салингер, новинар.

О ценама, услузи и конкурентности говоре генерални директор ЈАТ-а Срђан Радовановић и заменик генералног директора аеродрома "Никола Тесла" Велимир Радосављевић.

Емисију води Нада Васиљевић.

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи