Око економије: Пекинг Београду

Брзе пруге и паљење пећи у железари

Иако удаљени седам и по хиљада километара, Београд и Пекинг постају све већи партнери. У престоници КИне током посете српске делагације договорен је почетак изградње Београд - Будимпешта и први корак у преузимању смедеревске железаре са кинеском компанијом.

Кина је за овај регион определила 10 милијарди долара за улагања и Србија има план и пројекте за наредних пет година, углавном су повезана са инфраструктуром, енергетиком, али и извозом јунећег меса.

Шта Србију чини атрактивном за Кину, које су наше предности,а који су недостаци? Да ли је добра политичка сарадња сигнал кинеским инвеститорима?

Колико је извесно да би кинеска компанија могла да буде то "спасоносно" решење за железару и да ћемо се за две године возити пругама на којима возови иду 300 километара на сат?

Управо су то теме у Оку економије. О резултатима званичне посете из  Пекинга извештава новинарка РТС-а Сања Љубисављевић, а у студију гости су државни секретар у министарству енергетике, саобраћаја и инфраструктуре Миодраг Поледица, члан Надзорног одбора Железаре
Смедерево Бојан Бојковић и уредница магазина "Бизнис" Радојка НИколић.

Уредник и водитељ Весна Дамјанић.

Око Око

Autor:
Горислав Папић, Стеван Костић, Драгана Игњић

Сваког радног дана у 18:25 - најактуелније политичке, спољнополитичке, економске и друштвене теме. Најзанимљивије приче о култури, најатрактивније репортаже. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом