среда, 09. сеп 2009, 18:25
Око економије: Бити добар у кризи
Како се у време кризе компаније у Америци и Србији труде да буду друштвено одговорне сазнајемо на примерима из Мемфиса и Беле Паланке.
Од како постоје велике компаније, постоји и њихова потреба да позитивно утичу на своју околину, врло често и због тога што њихови профити вишеструко надмашују буџете локалних самоуправа.
Потреба да се послује на друштвено одговоран начин данас је саставни део пословања и није се изгубила ни у време кризе.
Како то функционише у САД, где верујемо да је зарад профита све дозвољено, а како у Србији, где су компанија успешне ако не праве губитак па се ћини да за друштвену одговорност и нема пуно места.
Наш репортер Весна Дамјанић Бранковић истраживала је ову тему у Мемфису и Белој Паланци.
Коментари