Читај ми!

Норис искористио Максове и Пјастријеве грешке у кишовитом Силверстону, Хулкенберг први пут на постољу

Возач Мекларена Ландо Норис победник је трке за Велику награду Велике Британије у шампионату Формуле 1. Друго место заузео је Оскар Пјастри, а треће Нико Хулкенберг, апсолутни херој кишовитог дана.

Норис искористио Максове и Пјастријеве грешке у кишовитом Силверстону, Хулкенберг први пут на постољу Норис искористио Максове и Пјастријеве грешке у кишовитом Силверстону, Хулкенберг први пут на постољу

На стази у легендарном Силверстону, месту где је 1950. године одржана прва трка Формуле 1 у историји, најбржи је био Британац Ландо Норис, који је пред својим навијачима забележио осму победу у каријери, а већ четврту ове сезоне.

Друго место освојио је његов тимски колега из Мекларена Оскар Пјастри, који је саборцу нехотице поклонио пехар јер је због прилично бизарне грешке зарадио казну од 10 секудни, која га је коштала тријумфа.

Трећи је кроз циљ прошао херој дана - возач Заубера Нико Хулкенберг. Немац, практично повратник из пензије, први пут у богатој каријери попео се на победничко постоље и заувек ће памтити кишовито поподне у Силверстону.

Возач Ферарија Луис Хамилтон заузео је четврто место, а навијаче Ред Була разочарао је актуелни светски шампион Макс Ферстапен.

Холанђанин је стартовао са пол позиције, али је у погрешном тренутку направио кобну грешку. Изгубио је контролу, окренуо болид и са друге позиције пао на десету. До краја трке успео је макар да смањи штету и попне се до петог места, које га свакако неће утешити јер у генералном пласману озбиљно заостаје за возачима Мекларена.

Бодове су у Британији освојили још Пјер Гасли (Алпина), Ленс Строл (Астон Мартин), Алекс Албон (Вилијамс), Фернандо Алонсо (Астон Мартин) и Џорџ Расел (Мерцедес).

Укупно 12. трка сезоне вожена је у веома захтевним и незахвалним временским условима. Почела је под ведрим небом, али се убрзо наоблачило и пала је јака киша која је натопила асфалт и значајно ограничила видљивост.

Последично, скоро половина трке протекла је без правог тркања, уз много грешака, инцидената и одустајања због којих је у више наврата активирано виртуелно возило безбедности.

Први су из конкуренције испали Лијам Лосон и Франко Колапинто, а онда је у гаражу морао и Габријел Бортолето, након што је јарко зелени Зауберов болид завршио у дубоком шљунку.

Због јаког пљуска, у 14. кругу на стазу је први пут изашло возило безбедности. Повукло се три круга касније, али поново се вратило на чело колоне када је болид Исака Хаџара завршио у огради и претрпео озбиљну штету.

Чим је трка настављена, два догађаја најавила су коначан епилог. Прво је лидер Оскар Пјастри иза одлазећег возила безбедности брзоплето дао пун гас и поново закочио, због чега је од дирекције добио 10 секунди казне.

Разбеснео је Аустралијанац Макса Ферстапена и после само неколико секунди возач Ред Була направио је грешку која га је избацила из конкуренције за места на победничком постољу.

понедељак, 07. јул 2025.
29° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом