Верстапен најбржи на првој трци за Велику награду Мајамија
Макс Верштапен у Ред Булу је био најбржи на трци за Формуле један која је по први пут вожена за Велику награду маамија. Иза њега кроз циљ је прошао возач Ферарија Леклер, а трећи је био Саинц.
Сјајна трка за Макса Верштапена, иако је кренуо са треће позиције иза два Ферарија одличном вожњом успео је да их престигне а потом и задржи прву позицију. Није га омео ни успорен део трке када се седам кругова возило иза сигурносног возила.
Верстапен је на старту трке претекао Саинца у Ферарију, да би у деветом кругу успео да обиђе и другог возача овог клуба Леклера.
Миран период трке све до 25 круга када су водећи кренули на замену пнеуматика. Први је у бокс ушао Леклер, који се вратио на четврту позицију. Потом је и Верстапен у 27. кругу отишао на замену пнеуматика. Он се вратио на другу позицију испред клупског друга Переза.
Затим су у бокс ушли и Саинц и Перез. Након њиховог изласка из бокса стање на стази је било исто као и пре уласка. Једино што је Верстапен успео да мало одмакне Леклеру.
У 41. кругу Норис је имао инциденд и испао је из трке. Прво је било активирано виртуелно возило безбедности, да би потом на стазу изашло возило безбедности. Иза њега возачи су ишли седам кругова, а онда је трка рестартована.
Леклер је константно притискао Вертапена и држао се на око пола секунде заостатка. Иза њих Саинц је одолевао налетима Переза.
Како се трка приближавала крају чекао се покушај Лекелера да се избори за прво место. Међутим, Верстапен му није то дозволио, сјано је извезао трку и на крају заслужено тријумфовао.
Леклер је и даље на водећој позицији у генералном пласману са 104 бода, 19 више од Ферстапена, док је Перес трећи са 66. Следи Расел са 59, Саинц је сакупио 53, а Хамилтон 36.
У пласману конструкрота први је Ферари са 157 бодова, следи Ред Бул са 151, а трећи је Мерцедес са 95 бодова.
Караван Формуле један сели се у Шпанију где се 22. маја вози трка настази "Каталуња".
Коментари