четвртак, 10. авг 2023, 12:05
Како „ради” агресиван маркетинг?
Што шареније, гласније, разиграније – то боље… Или не?
Да ли вам смета или пак волите када вам се сулуда песма из рекламе „увуче” у главу? Да ли пак помислите на њу када погледом пређете преко тог производа у продавници? Да ли филм гледате зато што га сви гледају и зато што о њему слушате пуних годину дана? Да ли у политичким кампањама нападност значи највише моћи?
Када говоримо о агресивном маркетингу, данас га најчешће срећемо на интернету. Такво оглашавање неретко према потенцијалном купцу комуницира да мора набавити производ или услугу сада, јер ће у супротном пропустити прилику из снова. Ипак, не постоји метар за маркетинг, да измеримо колико је мало, а колико превише. О томе брину стручњаци.
Како „ради” агресиван маркетинг за Речено и прећутано говоре: Гаљина Огњанов, професорка Економског факултета у Београду, експерткиња за маркетинг и односе с јавношћу и Драган Варагић, интернет консултант и стручњак за дигитални маркетинг.
Уређује и води Аријана Хандан.
Autor:
Група аутора
Емитује се сваког дана од понедељка до четвртка, од 12:00. [ детаљније ]
Коментари