Читај ми!

Како „ради” агресиван маркетинг?

Што шареније, гласније, разиграније – то боље… Или не?

Да ли вам смета или пак волите када вам се сулуда песма из рекламе „увуче” у главу? Да ли пак помислите на њу када погледом пређете преко тог производа у продавници? Да ли филм гледате зато што га сви гледају и зато што о њему слушате пуних годину дана? Да ли у политичким кампањама нападност значи највише моћи?

Када говоримо о агресивном маркетингу, данас га најчешће срећемо на интернету. Такво оглашавање неретко према потенцијалном купцу комуницира да мора набавити производ или услугу сада, јер ће у супротном пропустити прилику из снова. Ипак, не постоји метар за маркетинг, да измеримо колико је мало, а колико превише. О томе брину стручњаци.

Како „ради” агресиван маркетинг за Речено и прећутано говоре: Гаљина Огњанов, професорка Економског факултета у Београду, експерткиња за маркетинг и односе с јавношћу и Драган Варагић, интернет консултант и стручњак за дигитални маркетинг.

Уређује и води Аријана Хандан.

Коментари

Bravo
Шта је све (не)дозвољено да се једе када имате повишен холестерол
Krusevac
Преминуо новинар Драган Бабић
Omiljeni režiser
Луис Буњуел – редитељ који нам је показао да ово није најбољи од свих могућих светова
Posle toliko vremena..
Репер Диди најбогатији међу славнима, Ђоковић на 68. месту
Zdravlje
Редовно коришћење аспирина узрокује хиљаде смрти годишње