Читај ми!

Мотети Агостина Стефанија

За вечерашњу емисију Висине уредница Горица Пилиповић одабрала је три мотета италијанског барокног аутора Агостина Стефанија.

 

Црквена музика касног XVII и раног XVIII века у Италији мање је позната у односу на исти жанр у другим земљама. У Немачкој, на пример, имамо лутеранску традицију која је кулминирала у музици Ј. С. Баха, у Енглеској су то англикански антеми Хенрија Персла и његових наследника, а у католичкој Француској мали и велики мотети чију је традицију установио Ж. Б. Лили. У италијанској музици, додуше, имамо појединачне примере попут Вивалдијеве „Глорије", Лотијевог „Круцификсуса" или Перголезијевог „Стабат матер".
Исто важи и за Агостина Стефанија, једног од највећих италијанских композитора тог периода који је живео од 1654. до 1728. и остао упамћен углавном по камерним дуетима и операма.

 

Висине

Autor:
Бојана Жижић, Ивана Комадина, Горица Пилиповић, Маја Чоловић Васић, Зорица Премате и Ана Ћирица

На крају програма, у ВИСИНАМА представљамо  медитативне  и духовне композиције аутора свих конфесија и епоха. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом