Читај ми!

Зара жали због „неспоразума“ који је изазвала кампања "The Jacket"

Након таласа негодовања на друштвеним мрежама, протеста и позива на бојкот „Заре“, шпанска модна кућа, у кратком саопштењу, каже да „жали“ због „неспоразума“ у вези са рекламном кампањом која је критикована због коришћења фотографија које личе на слике из рата у Појасу Газе.

„Зара“ је повукла серију рекламних фотографија након бурних реакција на друштвеним медијима и притужби британском надзорном телу за оглашавање. Једна слика приказује манекенку која држи лутку умотану у белу пластику.

Како из „Заре“ наводе у објави на Инстаграму, неки купци видели су „нешто што је далеко од онога што је замишљено када су визуали настали“.

Бројни корисници друштвених медија, највише на Иксу, некадашњем Твитеру, позвали су на бојкот ланца продавница модних производа.

У „Зари“ истичу да је кампања, која представља линију Atelier, „осмишљена у јулу, а фотографије су настале у септембру“.

Хамас је 7. октобра започео напад на Израел, у којем је убијено 1.200 људи. Израел је покренуо узвратне нападе на Газу, за које Министарство здравља које води Хамас на тој територији, каже да су усмртили око 18.400 људи.

Кампања под називом "The Jacket" (Јакна) састојала се од више фотографија на којима је манекенка приказана усред напуклог камења, оштећених статуа и сломљених гипсаних плоча.

Неки су на друштвеним мрежама сугерисали да су фотографије сличне сликама које већ недељама стижу из Газе. Међутим, у „Зари“ кажу да је кампања представила „серију слика недовршених скулптура у атељеу вајара и да је креирана са једином сврхом да прикаже занатску одећу у уметничком контексту“.

У саопштењу објављеном неколико дана након првих негативних коментара, компанија истиче: „Нажалост, неки купци су се осетили увређеним овим сликама, које су сада уклоњене, и видели су у њима нешто што је далеко од онога што је замишљено када су направљене. 'Зара' жали због тог неспоразума и поново потврђујемо наше дубоко поштовање према свима.

У новембру, компанија М&S упутила је извињење након што је оптужена да је на Инстаграму објавила фотографију на којој су запаљени шешири за божићну забаву у бојама палестинске заставе. Слика, преузета из божићне рекламе настале у августу, приказује папирне капе црвене, зелене и сребрне боје како горе у камину.

Британска Управа за стандарде у оглашавању (ASA) саопштила је да је примила 116 жалби на рекламу компаније М&S. „Зарина“ кампања довела је до 110 жалби поднетих овом регулаторном телу, преко друштвених медија и ТВ-а, које су тренутно у разматрању.

четвртак, 04. јул 2024.
22° C

Коментари

Dobar tekst, ali..
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Zelja za lepotom
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Bravo
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Miss
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару
Treba li zabraniti lepotu?
Избор за Мис Србије на Тргу републике – женско тело на јавном кантару