И хлеб носи Праду
Овогодишња Недеља моде у Милану вратила је поново публику на ревије, а самим тим и велики број иностраних гостију. После 65 модних ревија, 75 презентација и 33 догађаја мода је продрла у све аспекте живота, па и у храну.
Пуно новитета и различитих иницијатива украсило је овогодишњу недељу моде у Милану а најзапаженије су оне које се тичу микса моде и хране. "Il pane veste Prada" (Хлеб носи Праду) као и сладолед који одаје почаст Арманију, само су неке од иницијатива које превазилазе класичну модну слику.
Feels like Prada
И мада се Недеља моде завршава 27. септембра, пекара "Davide Longoni" као и француска пекара "Egalité" све до 29.септембра део су Прадине кампање "Feels like Prada".
Ова модна кућа их је одабрала као најбоље пекаре чије ће амбалаже „носити Праду“. На овај начин, пецива која се купе у овој пекари биће обучена баш као и Прадине манекенке, у дезенима и са мотивима које је ова модна кућа понудила за Јесен/ зиму 2021.
Исте мотиве је могуће видети и на зидовима у граду попут оног u Via Spallanzani 18 и који су само наговештај сличних Прадиних иницијатива на зидовима градова у свету.
Сладолед за прославу 40 година Арманија
Сладолед је, као и већина ствари у Италији, нешто што уједињује квалитет и дизајн па се тако и места на којима се прави и продаје називају „занатске лабораторије сладоледа“ баш попут "Gusto17" који је направио лимитирано издање сладоледа посвећеног Арманију који је, између осталих, и један од симбола града Милана.
Укус сладоледа је слани пистакио (pistacchio се чита са К, а не Ћ како се у Србији изговара) са преливом од чоколаде у сивим тоновима. Тај такозвани Greige је симбол стила Краља моде и ова ограничена количина сладолед подсећа на све елегантне тонове које Армани радо користи.
„Емпорио Армани“ je основан 1981. године и Недеља моде у његовом граду посветила му је низ иницијатива попут изложбе у „Армани Силосу“ коју је могуће посетити до Фебруара 2022.
Дани салате су прошли
И мада се овде ради о мајици, ипак има везе и са храном. Пицерија „Коћуто“, избацила је мајицу са натписом "Salad days are over" којu је осмислио дизајнер Пиjетро Терзини који је био исписан у Виа Бергоњоне. Пошто се натпис допао великом броју посетилаца, из „Коћута“ су одлучили и да одштампају мајицу коју је могуће купити до првог октобра.
"Salad days are over" је реплика из Шекспировог дела Антонио и Клеопатра у коме "salad days" значе „дани младости“ тако да би превод био: Дани младости су завршени, односно Време је да се одрасте.
Али Терзини је, како сам наводи, овом паролом хтео да поручи: „Једи шта и колико желиш“.
Коментари