Генерација зед очарана Шанел комплетима из деведесетих
Елегантна одела која одишу луксузом враћају се на велика врата. Младима је овај изглед поново изузетно привлачан захваљујући римејку серије „Трачара“, а заслужна је и певачица Оливија Родриго која се у Белој кући појавила у класичном оделу модне куће „Шанел“.
Одевна комбинација за коју је прва асоцијација дама на ручку, има нову, потпуно невероватну групу обожаватељки – генерацију зед (Z), пише Гардијан.
Овог месеца Оливија Родриго, 18-годишња певачица, изабрала је ружичасто-црну винтиџ верзију класичног одела за посету Белој кући и сусрет са америчким председником Џозефом Бајденом.
Након тог догађаја, представници платформе за модно претраживање Лист саопштили су да је потражња за „Шанел“ одећом порасла 200 одсто.
Одела модне куће „Шанел" носиле су и Симон Бајлс на насловној страни Волстрит џорнала (Wall Street Journal), као и глумачка екипа у римејку серије Трачара (Gossip Girl).
У међувремену, Џени из бенда Блекпинк толико често носи одећу луксузног бренда да је обожаваоци понекад називају Human Chanel.
Избор Оливије Родриго за појављивање у Белој кући инспирисан је стилом првих дама. Прва асоцијација на везу бренда „Шанел“ и супруге председника је Џеки Кенеди Оназис која је посебно волела комплете ове модне куће и носила их радо током шездесетих година прошлог века.
Деведесетих је овај стил доживео неку врсту препорода. Млађе генерације су биле одушевљене стилским решењима јунакиња филма Откачена плавуша (Clueless).
Чак је и комплет који је Оливија одабрала за излазак пред државни врх је из колекције пролеће/лето 1995. године.
Познато је да је Аријана Гранде већ дуго очарана стилом који је осмислила и прославила Коко Шанел, а затим модификовао Карл Лагерфелд током последње деценије 20. века. Америчка глумица Тави Гевинсон такође је уписана на листу обожавалаца овог стила.
Забаван, свеж и младалачки печат „кич“ решења која је Карл Лагерфелд дизајнирао за „Шанел“ између 1990. и 1997. године посебно привлачи припаднице генерације зед и, по свему судећи, неко време ће деловати као да су се вратиле деведесете.
„Шанел“ је, наравно, луксузни бренд и, самим тим, скуп. Винтиџ комплети могу се купити за око 2.000 фунти.
Они без буџета рок звезда могу да се довијају на разне начине – шивење по мери је увек добар избор, а, између осталог, ту је и изнајмљивање оригиналних комплета.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар