„Бенетон“ критикован због контроверзне рекламне кампање
Италијански произвођач одеће „Јунајтед колорс оф Бенетон“ критикован је након покретања контроверзне рекламне кампање на којој се виде слике миграната спасених из Медитерана.
У реклами се виде имигранти у појасевима за спасавање у друштву волонтера. Хуманитарна организација „СОС Медитеране“ критиковала је „Бенетон“ јер користи слике „људи у невољи“, пренео је Би-Би-Си.
Италијански министар унутрашњих послова Матео Салвини написао је на свом налогу на Твитеру: „Да ли сам ја једини који сматрам да је ово достојно презира?“
Реклама која се појавила онлајн и у италијанском дневнику Република састоји се од две фотографије, од којих је једну снимио „СОС Медитеран“ 9. јуна.
Ова хуманитарна организација се у потпуности дистанцира од кампање. „Бенетон“ још није ништа одговорио на коментаре.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар