среда, 01.10.2025, 17:43 -> 17:59
Извор: Уницеф
Уницеф Клуб за иновације почео са радом у Новом Пазару
Уницеф у Србији и "Comtrade" групација са "Тесла" брендом заједно улажу у развој дигиталних вештина и иновативног потенцијала младих.
У Новом Пазару је кренуо са радом Уницеф Клуб за иновације, уз подршку "Comtrade" групације са "Тесла" брендом.
Овај простор младима пружа прилику да развијају дигиталне вештине, истражују нове технологије и стварају иновативна решења за изазове у својој заједници.
Клубови за иновације део су ширег програма "Млади у свету технологија", кроз који Уницеф и партнери повезују младе људе са стручњацима из ИТ индустрије и едукаторима, како би имали шансу да уче, сарађују и граде сопствене пројекте у 11 градова широм Србије.
Програм посебно обухвата младе из рањивих група и пружа им подршку да своје идеје претворе у конкретне пројекте, развијају предузетнички дух и стичу знања важна за тржиште рада у будућности, као и за живот у дигиталном друштву.
"Желимо да млади у Новом Пазару и широм Србије имају једнаке могућности да развијају своје таленте и буду активни учесници дигиталне трансформације друштва. Клубови за иновације су места где се подстичу знање, креативност и сарадња, а млади оснажују да своје идеје претворе у решења која унапређују заједницу", изјавио је Марко Ракић из Уницефа у Србији.
Нови Пазар, као град са богатом традицијом и снажном омладинском заједницом, сада добија центар који ће служити као језгро иновација, сарадње и креативности. Отварање Клуба за иновације означава важан корак у пружању подршке младима да развију вештине будућности и да учествују у обликовању друштва које је спремно за дигитално доба.
"Млади су кључни носиоци друштвених промена, а Клуб за иновације у Новом Пазару показује како заједничка улагања могу да им пруже ресурсе и знање да њихове идеје претворе у стварност. Знамо да је улагање у дигиталне вештине младих најважнија инвестиција за будућност Србије," истакао је Небојша Лозо, генерални директор "Comtrade Distribition" и бренда "Тесла".
Кроз партнерство са пословним сектором, Уницеф обезбеђује да овакве иницијативе буду одрживе и доступне што већем броју младих. Сарадња са компанијама, попут "Comtrade" групације и "Тесла" бренда, показује да заједничка улагања могу да обезбеде конкретне прилике за децу и младе.
Уницеф рачуна на пословни сектор и позива садашње шампионе да наставе и прошире своју посвећеност деци како бисмо заједно повећали инвестирање у најдрагоценији ресурс за будућност земље – децу и младе.
Отварање Клуба обележила је интерактивна радионица "Млади у свету технологија", коју су водили стручњаци из "Comtrade" групације и "Тесла" бренда као и тим локалних тренера. Млади из Новог Пазара имали су прилику да развијају дигиталне вештине, тестирају иновативне идеје и кроз практичан рад искусе како се знање, тимски дух и креативност претварају у решења за стварне изазове њихове заједнице.
Клуб за иновације у Новом Пазару развијен је у сарадњи са локалном самоуправом, која је препознала значај оваквог простора за младе и подржала његово успостављање. На овај начин, град Нови Пазар активно учествује у јачању дигиталних капацитета младих и развоју иновативних решења која ће допринети заједници.
Ова иницијатива део је стратешке сарадње Уницефа са Министарством туризма и омладине, кроз коју Уницеф подржава развој омладинских центара широм Србије.
Коментари