среда, 16.06.2010, 00:12 -> 00:18
(Не) једнака правила
Карлос Кирош оптужио ФИФА за двоструке аршине. Дрогба, противно правилима, играо са гипсом на руци. Португалију нико није консултовао приликом те одуке.
Разочаравајући дуел Португалије и Обале Слоноваче, ипак, прате контроверзе, јер је Карлос Кирош оптужио Светску фудбалску федерацију да не поштује правила која је сама донела, па је Дидије Дрогба у 66. минуту ушао у игру са све гипсом на руци.
"То је чудна одлука јер постоји правило које каже да играчи не смеју да наступају са жичаним наруквицама или гипсом. Волео би да се правила примењују исто за све", рекао је Кирош после утакмице коју није обелеђила бог зна каква игра.
Свега два сата пред почетак утакмице, ФИФА је дозволила Дрогби да игра са "лаким заштитним гипсом" на подлектици десне руке, коју је сломио пре нешто више од недељу дана на пријатељској утакмици против Јапана.
Примедба португалског селектора представља мало изненађење јер је ФИФА објављљујући како Дрогба може на терен, тврдила да су се да одлуком сложили и представници Португалије.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар