Читај ми!

Нови формат реклама за VоD

Британски емитер Future and Digital Media Ad Sales (FADMA) нуди оглашивачима могућност да купују простор за оглашавање на основу демографских података, као и на основу жанра, што је, кажу, јединствен приступ за трговину путем дигиталних платформи, преноси DTE.

Подаци о гледаоцима које је прикупио Канал 4 путем формулара приликом регистрације биће допуњени подацима које поседује Quantcast како би се могла добити што боља слика о демографској структури гледалаца услуге видео на захтев.

FADMA такође покреће ексклузивни креативни низ онлајн рекламних формата: Ad pop, Ad Bloom, Ad Social и Ad Interact, који ће понудити разне интерактивне могућности.

Ad pop - омогућава да се производ рекламира у pre-rollu VoD-a (видеa на захтев), пружајући гледаоцима могућност да истражују особине производа кроз интерактивне слике.

Ad bloom - омогућава да се пусти реклама пре емитовања и да се претвори у микросајт у оквиру плејера видеа на захтев (VoD) који оглашивач може да популарише са садржајем видеа, особинама производа и фотографијама.

Ad social - пружа гледаоцима могућност да искажу своје задовољсто брендом користећи VoD плејер како би их препоручили и пратили на релевантним социјалним мрежама.

Ad Interact - пружа гледаоцима могућност да у постојећу понуду оглашивача додају детаље.

Директор FADMA Ерол Баран рекао је да су они водећа комерцијалан On Demand платформа и да су кључни циљеви стратегије за 2012. годину остваривање чвршће везе са корисницима кроз понуду разноврсног садржаја и оглашавање.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. септембар 2025.
20° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом