Читај ми!

Дигитално ТВ оглашавање

Будућност телевизије је дигитална ТВ и обећава: слику ултрависоке дефиниције, неограничен избор, интерактивне карактеристике и још много тога. Полазна тачка за оглашиваче у ери дигиталне телевизије је јасна. Време познатог рекламног спота у трајању од 30 секунди је прошло.

Спремност гледалаца да мењају канале користећи свој даљински управљач у комбинацији са TiVom представља ноћну мору за оглашиваче, објашњава Валтер Бернер, шеф технолошког одељења у агенцији за комуникације немачке покрајине Баден-Витренберг. TiVo је дигитални видео рикордер који лако уклања иритирајуће рекламе током емитовања филмова и ТВ емисија и складишти их на хард-диску, те су оне на тај начин спремне за гледање без реклама. У новом свету телевизије специјализовани програми и услуга видео на захтев нуде понешто за свачији укус. Познавајући навике гледалаца, оглашивачи могу своје поруке фино прилагодити сваком гледаоцу.

Дигитална технологија још увек није достигла свој пуни потенцијал. Поред још увек значајног тржишта емитера, видео игре нуде сјајне услове за представљање брендова. Ни на једном другом месту потрошачи нису тако млади и не проводе тако невероватно много времена испред екрана. Традиционално оглашавање у Америци се већ повлачи и отвара изузетне могућности за раст нових облика маркетинга као што је пласирање производа.

Сателитске компаније већ нуде широк обим услуга (специјализовани канали, електронски ТВ водич, веб ТВ итд) који не само да прете традиционалном оглашавању већ пружају још више могућности за што ближе одређивање групе гледалаца којима су намењене рекламе. Још један велики сан оглашивача јесте то да дигитална технологија може да оствари сан телевизије као стварно интерактивног медијума.

Дигитална технологија доноси огроман напредак у овој области. Уз интерактивну телевизију гледалац може да бира програме како жели, да добије информацију и ако је могуће, да може уз помоћ даљинског управљача да наручи производ који је управо видео на телевизији. Иако је стварна итерактивност још увек ретка, будућност интерактивног продавања производа је блистава.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. септембар 2025.
20° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом