понедељак, 22.08.2011, 11:02 -> 11:24
ДТВ промоција у Јапану
За успешно покретање и константан раст претплате ново представљених електронских медија, нису довољни само напори емитера. Уколико произвођачи пријемника не успеју да произведу опрему за пријем сигнала по некој разумној цени ти медији не могу да остваре бум.
Ако уобичајно коришћени системи нису компатибилни са новим услугама и уколико претплатници не знају да унапреде своје системе, они ће тражити додатну информацију или неки извор забаве до кога је лакше доћи.
Уколико у малопродаји пријемници немају детаљне техничке информације, неће се добро продавати, а продор нових медија ће бити отежан.
Да би се избегле ове нежељене ситуације тесно се сарађивало са одређеним индустријама и партнерима. Различите индустрије су сарађивале у промовисању нових медија у Јапану. Кроз овакве активности техничке информације о медијима су биле омогућене свим главним произвођачима, малопродаји, а такође и потрошачима. Јапан је водећа нација када је реч о новим електронским медијима.
Сваке године више од 50 000 продаваца техничке робе је присуствовало радионицама и учило о најмодернијој дигиталној технологији. Ове активности су чиниле технолошку базу снажног раста медија и повећале номиналну вредност међу потрошачима.
Промоција дигиталне телевизије је изведена међусобном сарадњом различитих индустрија. NHK - Јапански јавни сервис је емитовао спотове у кампањи у којима се види застава са симболом. Застава се појављивал свугде у граду, на улазу у малопродајне објекте, на изложбама произвођача, трговинским сајмовима и слично. Значење тог симбола заставе је да потрошачи могу да добију сваку информацију на местима где је застава истакнута.
Постављање ових инфокиоска широм земље је помагало потрошачима да добију детаљне инфорамције о дигиталној технологији и новим услугама. Током истог периода кампање, произвођачи су интензивно рекламирали своје нове пријемнике у штампи.
Дошло је до убрзаног смањења цена телевизора и подстакнута је распродаја у малопродаји. Од октобра до децембра 2002. године, број дигиталних телевизора који је продат током периода кампање износио је више од 150 одсто у односу на предходну годину и достигао број од 350.000 јединица.
Технички семинари
Да би се постигао задовољавајући продор пријемника било је неопходно да трговци елекронике на мало који највише имају директног контакта са гледаоцима, добију тачне информације о дигитализацији и техничке податке који су везани за пријем сигнала.
Из тог разлога стручњаци из NHK су често држали семинаре и предавања у сарадњи са произвођачима пријемника и антена. Ови семинари су одржавани како би се поклопили са почетком дигиталног земаљског емитовања. Циљ семинара је био да се помогне учесницима у дигитализацији да добију најновије благовремене информације о дигиталним пријемницима, програмима и системима за пријем.
Закључак
Јапански дигитални емитерски сервиси константно напредују и стичу популарност. Да би се започело са новим земаљским дигиталним сервисима, више од 800 конвенционалних аналогних тв станица је морало да измени канал, а број тиме погођених претплатника износио је 4 милиона домаћинстава. Конвенционални аналогни сателитски и земаљски сервиси су били предвиђени да буду угашени до 2011. као део националног плана како би се подстакла продаја дигиталних HDTV на ниво од неколико милиона годишње.
Важно је да се промотивне активности заједнички спроводе од стране заинтересованих страна, као што су државни органи, произвођачи пријемника и антена. У прошлости, велики светски догађаји као што су Олимпијске игре и Светска првенства су увек подстицале ширење нових електронских медија.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар