Читај ми!

На клик до бренда

Истраживање које је спровео ROVI у Великој Британији открива да повезани телевизори немају само успех због садржаја који пружају већ и због могућности приказивања реклама различитих брендова.

Према овој студији, више од две трећине, односно 68 одсто корисника који користе смарт ТВ платформу обратило је пажњу на рекламе, док се једна трећина упознала и са карактеристикама рекламираних производа или услуга.

Скоро половина гледалаца намерава да се у будућности упозна са производом који се рекламира. Скоро исти број корисника смарт телевизора тврди да су погледали видео садржај који се налази и на микро-сајту одређеног бренда, од којих су неки погледали и остале производе или услуге које тај бренд нуди.

Студија је издвојила три категорије домаћинстава у зависности од модела понашања приликом куповине путем повезаних телевизора, као и начина употребе самог уређаја. На пример, утврђено је да су савремене породице које поседују повезани телевизор изузетно подложне оглашаваним производима, поготово ако је реч о брендовима.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 24. септембар 2025.
17° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом