уторак, 06.03.2012, 15:10 -> 15:20
Онлајн гледање у покрету
У најновијем извештају компаније Ooyala наводи се да је број прегледаног видео садржаја на смарт телефонима, таблет рачунарима и повезаним телевизорима у последње кварталу 2011. године удвостручен у односу на претходни квартал 2011. Ово истраживање под именом Video indeх спроведено је за потребе мобилне видео-индустрије.
Студија је обухватила више од 150 милиона јединствених корисника у више од 100 земаља, као и хиљаде различитих типова мобилних уређаја. Ово је већ други квартал заредом да је употреба мобилних уређаја повећана 100 одсто.
Један од најважнијих критеријума по којем се види овај прогрес јесте и повећање дужине гледања програма. Само до пре неколико година, већина корисника континуирано је гледала садржај у просеку највише до три минута. Ooyala наводи да у садашњем тренутку дужина просечног гледања премашује и 10 минута. Иначе судећи по кварталима, гледање онлајн видеа је у последњој половини прошле године порасло пет до осам одсто у свим регионима света. Сједињене Америчке Државе су према студији биле негде на средини са растом од око шест одсто.
За сада, преостаје нам да закључимо да онлајн видео иде узлазном путањом, и то убрзаним кораком. Тржиште света довољно је велико да овакво стање потраје још коју годину. Поред тога, ово је прилика која се не пропушта: у њој ће на добитку бити многи; не само произвођачи технике и самих програма, већ и они којима је комерцијална перспектива телевизије најзначајнија, а то су наравно, оглашивачи.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар