петак, 03.02.2012, 08:09 -> 08:13
ТВ оглашавање у Шпанији расте
Упркос великој економској кризи која је захватила земљу, ТВ оглашавање у Шпанији порасло је за 7,6% у последњем кварталу 2011. године у односу на исти период претходне године, каже се у студији коју је сачинила Zenithmedia.
Студија, с друге стране, наглашава да је упркос растућем броју самих реклама, број реклама које су пратили гледаоци - мањи. Програми емитују у просеку 22.683 реклама дневно, што је у просеку 1.612 реклама више него у истом периоду 2010. године, а гледаоци су пратили 69 реклама дневно, две мање него у последњем кварталу 2010. године. Извештај такође наглашава да је током претходних месеци гледање ТВ порасло делом због економске кризе, у просеку 2,4%, са рекордних 255 минута дневно по гледаоцу.
Студија такође указује на то да је пракса са приказивањем већег броја реклама последица засићености проузрокованих падом прихода од сваке рекламе. Студија указује да су Antena 3 и Telecinco смањили број минута за оглашавање по дану (10,8% односно 3,8%) а да се њихове рекламе више гледају.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар