Читај ми!

Пораст употребе онлајн видеа у САД-у

После благог пада прошлог месеца, употреба онлајн видеа и време проведено поред малог екрана у САД-у поново расте. ComScore Video Metrix сервис у децембру 2011. показује да је 182 милиона интернет корисника у САД-у гледало 43,5 милијарди видеа у децембру 2011. и да су гледали онлајн видео садржаје у просеку 23,2 сата, преноси RTVN.

Све у свему, 85,3% од укупног броја интернет публике гледало је онлајн видео садржаје у просечној дужини од 5,8 минута, док је просечни рекламни видео износио 0,4 минуте. 7,1 милијарда видео реклама у децембру износила је 14,1% свих видеа који су гледани и 1,2 од свих минута који су потрошени на гледање видео онлајн.

Као никад до сада, YouTube је подстакао да Гуглеови сајтови постану доминантни на тржишту са 157,2 милиона гледалаца. VEVO је био други са 53,7 милиона гледалаца, а затим следе Yahoo сајтови на тећем месту са 53,3 милиона гледалаца. За њима следи Viacom Digital са 45,8 милиона и Facebook.com са 42 милиона.

Иако има 31 милион гледалаца, Hulu (OTT) је био веома успешан јер је гледаност била у просеку три сата, а Гугл, који је имао пет пута више гледалаца, имао је гледаност у просеку само 7,9 сати. Hulu је био веома успешан на комерцијалном плану, где је омогућио својим гледаоцима највећу учесталост видео огласа и где је било скоро 1,5 милијарди утисака када је реч о видео огласима. За њим следи Adap.tv са 1,1 милиардом. Tremor Video се налази на трећем месту са 942 милиона, а за њим следи BrightRoll Video Network са 872 милиона и Specific Media са 496 милиона. Време проведено у гледању видеа износило је више од 3 милијарде минута током децембра 2011, а Adap.tv је остварио највеће трајање видео огласа са 636 милиона минута. Видео огласи су достигли више од половине у просеку 46 пута током месеца, што је више од половине или око 51% од укупног броја становника САД-а.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. септембар 2025.
18° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом