уторак, 24.01.2012, 14:06 -> 14:18
Потрошачке дилеме
Безмало четвртина домаћинстава који имају приступ интернету купиће нови HDTV у наредних шест месеци, што је једнако броју од 20 милиона нових куповина, наводи се у новом предвиђању које је сачинила The Diffusion Group (TDG).
Ово истраживање је такође установило да су много већи изгледи да ће нови купци радије купити HDTV са интернет конекцијом него 3D HDTV. Међу потенцијалним потрошачима чак 78 процената вероватно ће купити смарт ТВ, у поређењу са осталима који би се вероватно одлучили за 3D ТВ.
"Већина домаћинстава са широкопојасним приступом већ поседује најмање један HDTV", каже Мајкл Грисон, партнер и оснивач TDG и директор истаживања. "Када потрошачи размишљају о својим наредним куповинама, HD се не доводи у питање. Реч је заправо само још о томе да ли ће нови уређај имати могућност интернет везе или 3D, или обоје. Како ствари данас стоје, приступ интернету је знатно важнији него 3D".
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар