понедељак, 23.01.2012, 15:49 -> 16:00
VOD оглашавање
Оглашавање не губи на актуелности. Ово је дефинитивни закључак друге фазе студије Advanced Advertising Media Project (AAMP)која је у пресеку од 1000 потрошача проучавала њихов однос према комерцијалном програму у оквиру програма на захтев(VOD). Иако технологија кабловских оператера и ТВ мрежа омогућава бољу манипулацију рекламним простором, чини се ипак да су навике крајњих корисника толико устаљене да они подразумевају комерцијални програм као саставни део телевизијске реалности тако да не постоји отпор нити аверзија према оваквом начину оглашавања.
Обављена у обиму без преседана, у сарадњи са 11 ТВ програма, емитера и кабловских oператера чланова ААMP и брендираних порука са 10 националних оглашивача из шест категорија, ово истраживање је појаснило неколико чињеница: рекламе у оквиру VOD контекста статистички гледано имају исти утицај без обзира на то колика је величина огласа, телевизија на захтев има позитиван ефекат на осећај контроле који потрошачи имају над садржајем и оглашавањем, уколико се крајњи корисник заинтересује за нешто више, имаће могућности и за детаљније обавештавање о жељеном објекту оглашавања..
Учесници ове комплексне студије гледали су комедију, драму и ријалити програм који је укључивао рекламе из разних категорија као што су производи аутомобилске индустрије, производе широке потрошње, финансијске услуге, фармацеутске производе, малопродају и технологију.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар